LINK DO eBOK: https://ebok.wodkan.pl/Zebrzydowice/
Szanowny Kliencie
W celu usprawnienia obsługi oraz obniżenia kosztów uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
EBOK czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to multimedialny serwis umożliwiający profesjonalną i kompleksową obsługę Odbiorców za pośrednictwem Internetu.
Możliwości jakie daje EBOK:
- pełen dostęp do wystawianych faktur,
- otrzymywanie faktur w formie elektronicznej,
- podawanie aktualnych wskazań wodomierza ( dla Klientów nie posiadających jeszcze nakładek do zdalnego odczytu),
- wgląd w historię odczytów wodomierzy, historię umów
- przeprowadzanie analiz zużytej wody,
- podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń wraz z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,
- kontrola statusu urządzeń pomiarowych,
- korzystanie z szybkiego przelewu
Wraz z pierwszym logowaniem konto zostaje aktywowane. Od tej chwili można w pełni korzystać z wszystkich usług, jakie oferuje EBOK. Zachęcamy tym samym do korzystania z e-faktury,która jest bezpłatną usługą, skierowaną do wszystkich Klientów Gminnego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, polegającą na zastąpieniu tradycyjnej, papierowej faktury - fakturą elektroniczną.
E-faktura zawiera takie same dane jak faktura papierowa i posiada tę samą wartość pod względem skutków prawnych. Oznacza to, że jest dokumentem akceptowanym przez urzędy skarbowe.
E-faktury są przesyłane i udostępniane za pośrednictwem:
- Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
Wszyscy klienci którzy zadeklarowali chęć otrzymywania e- faktury do grudnia 2020 roku otrzymają automatycznie na swój adres mailowy link do EBOK gdzie od tej pory będą mogli odbierać faktury.
Pozostali klienci będą mieli te same możliwości po pierwszym zalogowaniu się na stronie EBOK.
Mając na uwadze obniżanie kosztów oraz ochronę środowiska naturalnego w kolejnej taryfie, która wejdzie w życie w czerwcu 2021r. opłata abonamentowa dla Klientów z e-fakturą będzie niższa niż dla pozostałych Odbiorców korzystających z papierowej formy faktury.